Personaleadministration

Det kræver mange ressourcer og et stort overblik at varetage den daglige løn- og personaleadministration i en virksomhed. Der er en lang række regler og love, der skal overholdes, når det kommer til at udføre den helt optimale personaleadministration.

Vi klarer også virksomhedens moms.

Hos Business Supporting har vi mange års erfaring i at hjælpe virksomheder med at udføre personaleadministration. Vi har stor erfaring med og høj faglig kompetence til at udføre personaleadministration inden for blandt andet:

  • Ferieloven
  • Ansøgning om sygedagpenge
  • Ansøgning om løntilskud
  • Pensionsforhold
  • Funktionærloven
  • Søndag-/helligdagsbetaling

Hos Business Supporting har vi herudover et netværk af professionelle rådgivere, der kan være behjælpelige ved andre typer af opgaver.

Du kan også læse mere på siden her om vores personaleadministration.

Kontakt os og hør hvordan personaleadministration kan hjælpe jer

Kontakt os hos Business Supporting og få mere information om, hvordan vi kan lette byrderne i din virksomhed ved at tilbyde professionel personaleadministration, samt sikre at du har tilfredse medarbejdere.

Vi tilbyder også professionel regnskabsassistance.

 

Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for din forretning?

Indtast navn og telefonnummer, så vender vi tilbage hurtigst muligt.